brinner

det har brunnit i min väska heladagen,8500 kr påortet HERREJÄVLAR vad svårt det har varit att inte bara slänga fram pengar! köpa upp hela affärer!(A) känner mig ändå lite illa tillomds eftersom jag har slösar RÄTT mkt höhö
men ändå nöjd(A) idag shoppa jag GAALET! en kavaj,(ursnygg) klänning, jumsuite,och en mobil:)

svar ja, en ful skit mobil. isi och astrid satt där och klaga över att jag inte köpte en snyggare eller flashigare?
dom tyckte att jag skulle göra de nu när jag harpengar, men jag säger så här VARFÖR I HELVETE ska jag slösa typ 3000kr på en mobil med massa flashy flashy skit och funktioner som kamera internet msn bluetooth lalalalallala när de bara är 2 funtioner jag använder?:P ringa, sms och så hittar jag e ful billig för 400 som är begränsad för just de funktionerna XD haha
en gammal billig lite små charmig i mina ögon skit mobil för 400 spänn!:) thats the shit!

gillar ändå inte nya flashy grejer:P i'm more of an old school gal;D haha TJOCKTEVE FOOOOOOR LIFE!

iaf. de brinner fotfarande i min väska..(A) måste spara pengar! ska flytta över till ett annat konto, annars kmr de bara gåå fail.
önska mig lycka till! haha







Kommentarer
Postat av: jennifer

skruttelefoner är grymma! jag älskar min fula gammla nokia :D

2009-08-18 @ 18:39:38
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0