dans / Ylva

tjenamossare! Idag så har jag varit lite i vellinge, men i onödan...deniiiiiiiseeee!!!! japp hennes fel, men jag förlåter henne för att jag är en såååååån fin människa. ALLA vill vara min kompis. Men jag kan ju inte det... för då blir jag av med alla fans som vill vara mina kompisar!! hahaha!!! jag bara skojjar nu! hehe
Men jag har precis sett på America´s Best Dance Crew. DOM DANSAR SÅÅÅÅ SJUKT BRA!!! har aldrig sett ngt bättre. Kommer att lägga in video på dom sen! Ja det är ngra som tävlar om att få titlen dårå, och dom dansar och så ja.. ni fattar. Jag har faksitkt själv dansat i 7 år. Är lika bra som dom såklaaaart! hahah (NOOOOT) Ska nog börja dansa igen när skolan börjar. Eller inte nog, jag ska! hehe

Japp när jag var i vellinge och stod i en kö för att få ett buss-kort, så var där en JÄTTE snygg kille, jag och denise höll på att dö. Men vi ska börja på Sunds så vi behövde inte vara där för vi får buss-kort när vi har börjat skolan, hehehe.... Så stod ngra kompisar bakom honom i kön, så när vi har väntat i 1 timme typ för att komma fram... ja så säger dom att "nä ni får dom i skolan" så ja.. jag berättade det för dom som stod bakom den snygga killen, och han tjuvlyssnade och flinade. Jag bara åååååh nej. DÖDA MIG LÅNGSAMT SNÄLLA!!!!! piiiinsamt värre!



PS: jag snackade med marcus tigern idag, och han somnade i camen!!!! ja... tänkte att ni som känenr honom skulle tycka det ver kul!!! hahahahah!!!! SRRY MARCUS-TIGERN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0