DENISE ---> tuttlisa

HAHA nu har en till blivit tuttlisa!!! först så smittade louise och caroline av på mig och nu jag av på  denise!! haha STOLT!
När vi steg av bussen från skolan satte vi oss på en bänk och så började vi kommentera våra bröst. och btw... denise har fina och inte hängeiga.. BALLT! haha

vi satt även idag och provade amandas bhar. Hon har nog två lr tre strolekar mindre än denise!! hahaha det såg kul ut. bl.a. under-titts och dubble-titts.... Vet inte om ni vet hur det ser ut,... jo tjejer vet nog.
Idag har jag gått utan BH naaaajsigt värre! inget smink heller. Så idag har det varit najs!
igår var det väldigt rolig fest!!! haha eller hur denise. Jag fick klä av henne när vi kom hem, hon kunde typ inte själv... haha FETT BALL.. kände mig lite som en pedofil dock, lr jag ngt liknande.

FRIDA ska ha fest! anna och Philip här. De öser på musik haha och jag har fortfarande inget smink lr bh på mig och alla kommer om 10 min och jag måste duscha, klä på mig och sånt... lite pinsamt värre, dom kommer att vara här. hahaha:P Men måste göra det för jag ska också på chillkrök. Det kommer bli najs... det ör mkt som är najs nu i detta inlägg kanns det som... haha:P


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Ooh det låter bra! ;)

2009-08-29 @ 20:30:53
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

det är väl bra att det är "najs":.)) Hoppas att ni fick/får det trevligt i alla fall.. naken eller ej;.))



Tack för din kommentar inne hos mig också!:.))

2009-08-30 @ 17:35:35
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Monika

Aha, okej :)!

2009-08-30 @ 20:32:41
URL: http://monikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0