epilerad.

yupp! nu har jag epilerat benen och andra härliga ställen! kan dock inte säga att de var riktigt lika härligt att gå igenom själva epilationen som när man ändå var klar.

faast, måste erkänna, är en wossy..(A) gjorde inte riitkigt klar hela fitta, körde ena benet, andra, (aj) sen körde jag bikini linjen.. (AJ) neråt för yttre blygläppar:O och  sen lite mer innåt från bikini linjen lix? sen aa., tänkte vila lite förstår ni..(A)

d¨å hämnade jag här!:] så jag ska fortsätta senare(A) promise! haha asso egentligen. själva smärtan kan jag uthärda, men att det ska ta något så nedrans lång tid! de är de som är jobbigt och mitt tålamod is not made fot this kinda things!:O

därör måste man ta e paus(A)


Kommentarer
Postat av: emiliaaaaa

SV: haha okej! :)

2009-08-23 @ 19:28:12
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0