första dan

hha första dan på gymnasiet dåra x) gick dit med tanken, antingen är jag helt körd eller så klarar jag mig, ( med tanke på min klass dåra) men! gick faktiskt bra. träffa massa schysst folk! hela skolan bestod inte av östermalms kidz elr förortsungar, (inte för att de är fel på de, tänker mest personlighets mässigt då)  men de var bra, faktiskt ;) haha
en tjej tyckte ja hade cool röst. man ba huh!? och att de lät som om jag kunde sjunga.
jag säger, de beror på dagen om jag kan sjunga elr inte. haha!

så imorn går jag till skolan med lättare hjärta. även fast de verkligen känns som att idag var bara nån lite reunion och imorn är de sommar lov igen! haha hoppas de gick bra för resten med!:) haha

ska dra och jobba nu;) haha bajs bajs<3


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Jo ;) Skönt att du fick en så bra start i skolan :)

2009-08-20 @ 15:01:18
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dej!

Vad gör du då?

2009-08-20 @ 15:02:47
URL: http://pimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0