fotbolls festen,

det var sjukt kul!:D lixom avslappnat, inget stelt lixom lala utan sjukt kul:) balndat med ungdommar vuxna o barn, vi va kasnke 50 pers, och höhöhö vem gjorde mål från halv plan om inte lilla jag så klart;) ;) (louise)
fast tyvärr skiner en stjärna bara en gång..(A) hehe,

efter fortbollsmachen bada alla, sen så skulle vi grilla, fy faan va mycket man käka! mjehehehe maat:] kärlek kärlek!(A)

sen blevre daans!;D jävla drag! sjukt kul! och jag fick lära mig dansa tango! yee B-)

          

  

     

lite små ironisk bild.. haha! 


       

jag har hört att jag kan dansa,, haha! 
satt hela kvällenn och försökte lära claes nån michael jacksson dans som min kusin typ alltid görXD haha gick hm.. si så där eftersom jag inte ens vet om jag fick den rätt, haha men sen när han lärt sig den smått bara smidigheten kvar att öva på stod vi på dansgolvet i "takt" ;D haha

och har vi kommit hem och tar hand om bakfull mamma:) hahahha! (A) pussipussi

Kommentarer
Postat av: maja

sv: tack så jättemycket!

2009-08-09 @ 23:53:03
URL: http://majakaka.blogg.se/
Postat av: maja

sv: men du, tack så jättemycket! :)

2009-08-09 @ 23:54:32
URL: http://majakaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahh... Skater-boy (robin) ser alltid lika ful ut!

2009-08-11 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0