GAAAALET värre! /Ylva

GAAAALEEET VÄRRE på fest igår!! hos fina alicia.
Först va vi 8 fina flickor som åt hemma hos alicia. Vi fick värsta galna servisen av hennes föräldrar. sen stack dom och DÅ om folket!! vi var upp till 40 pers. NAAAJS!!! Träffade gamla och nya kopmpisar... ballt ballt ballt. haha
Vi dansade, snackade, ngra kanske pussades och så... Jag tog också hand om fullisar. Känner mig ganska stolt, Ylva har varit snäll. hahah! det ähnder inte ofta så ta vara på det! hahahaha!!!

här kommer lite kuliga cam-bilder på mig och amanda innan vi gick på festen :























 

Just nu så kollar jag lite halvt på "Ringaren i Notredam". hahah!! Min kusin är här och ville kolla på den. Nu tänker  ni säkert " jaja, shore balle, bara en fin liten ursäkt". Men det är faktiskt sant. hehehe... Stackars lilla pojke, Quasimodo, (stavning??) De är ju dumma mot den lilla pojken. fast jag diggar fett hon zigeneraen, Esmeralda, och den geten. Dom äger fett. Nej bara skojja, dom som är bäst är ju ändå hans låtsas kompisar. Dom statyerna! HAHAHAHAHAH!!!  Ni borde se den igen! seriöst! hahaha! ring mig så kan jag e den med er ;)

Japp, vi får se när louise kommer med sina inlägg!

puss allt gott folk!

Kommentarer
Postat av: systern till knäppgöken

söta ni är båda två måste jag säga... och även jag är faktiskt stolt över blondisen jag har till syster,.. att hon tog hand om dem andra och inte blev omhändertagen själv!!! well done sissss ;)

2009-08-02 @ 14:56:54
URL: http://bengtssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0