hemligbeundrare

haha! nu har jag äntliag fick för tygen kunnat läsa mitt brev jag fick för typ några veckor sen,
de har vart på vift och hittade de idag! haha väldigt smickrande kärleksbrev,

"Louise Lewenhaupt du är grymt älskad sötnos, snygging, sexy mother fucker.
Hetis, gullunge, björn pull och allt!f
Love ya!

Till den vackraste flickan i världen!
så fort jag ser dig börjar mitt hjärta slå hårdare och snabbare
det är ett tydligt tecken på att jag älskar dig. du är så perfekt,
hela du! ditt leende lyser upp min tråkiga vardag oc ditt skratt är som ljuv musik i mina öron.
dina blåa pool ögon är de vackraste jag någonsin sett, jag drunknar i din pool varje gång
du ser på mig oc möter min blick. jag önskar mina läppar kunde få möta dina sexiga
rosa läppar i bara en sekund. det skulle bli den lyckligaste dagen i mitt liv.
jag beundrar dig hur du kan vara så vackert glad i denna tragiska värld.
du gör alla på bra humör, mig med, men jag lever bara i någon sorts dröm värld.
jag kommer aldrig få dela min värld med dig sötnos.. det gör mig grymt ledsen
men jag förtjänar tyvärr inte dig. du är för vacker oc för snäll. du finns i mina drömmar
där du gör förbjudna saker med min kropp... nej nu vill jag inte skrämma dig mer.
ville bara berätta hur jävla fucking VACKER du är.

jag älskar dig louise, förevigt

din hemliga beundrare                                                             =sajk."


hahahahahahah smickrande, och jag vet nog preciiiis vem denna hemliga beundrare är;)
lugnlugn din kärlek är delad kära päronkuk<3

Kommentarer
Postat av: Adéle Siljemark - EN FOTOBLOGG

Fotointresserad?

Kolla in mina fotosessioner på min blogg. Se vad du gillar,kommentera ge kritik om vad du tycker och skulle även du vilja bli fotograferad? Bara hör av dig via bloggen till min så ordnar vi det!



Adele Siljemark

2009-08-17 @ 10:54:56
URL: http://adelesiljemark.blogg.se/
Postat av: Adéle Siljemark - EN FOTOBLOGG

Vad menar du med wb?

2009-08-17 @ 11:49:07
URL: http://adelesiljemark.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund nu på bloggen vi svarar på allt senare idag:) / http://ronyajulia.blogg.se

2009-08-17 @ 12:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0