klapp klapp louise duktig flicka!

hiihihhihihiihihiihi:] hihiihhihihihihiihihihi!

idag har börjat super! asso seriöst underbart jävla bra! vaknar tidigt ligger kvar i sängen ett tag
gå upp beundra sina nya kläder och sen bajsbajsbajs.

nä men asso positiv inställning idag. känner mig allmänt fräsh och snygg! hahaha(aa)
plus... jag som satt illa tillmods om att mina jobb pengar tar slut på sekunderna är inte lika orolig längre.......;D

jag har fått ett jobb till!!! WIHO! ska stå o ta hand disken på nån stor fest grej och får 100kr/timman!
SPRUTAR AV GLÄDJE! och sen på lördag ska jag jobba i butike igen, även fast butiken är lite.. så ska jag för fan göra
de bästa utav de från och med NU! (pengar) haha! sååå pulla en björn och smittas av mitt glada humör idag!:D....

ska ut o handla idag...(A) skor höhö seya!



nya bodyn.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nystartad blogg!

Känner du någon som är likt en kändis, en serisfigur eller en fotbollsspelare? Min blogg visar dagligen upp look a likes som antingen är inskickade av mina läsare eller som jag själv har "upptäckt". Nu behöver jag din hjälp för att få mer förslag. Maila in ditt tips tillsammans med namn och eventuella bilder! Tack på förhand! Lisa findmytwin.blogg.se [email protected]

2009-08-17 @ 12:47:59
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0