mycket händelser! / Ylva

hejsan allesammans!! förlåt för att jag intehar uppdaterat mig på JÄTTE länge! vet att ni alla har saknat mig så nu blir ni cp glada när jag skriver ett nytt inlägg lr hur?? tänk JAAAAA nu allihopa!

Men marcus bile har varit här i skåneland och hälsar på. Förlåt, nu måste du vara med i bloggen IGEN! hahaha Ja och den stora nyheten är väll att vi har blivit tsm!!!!! I <3 Marcus
Vi har också haft kräftis här med släkten. HAHA kuuuuul säger jag bara. Kusinerna hällde i mig ohc marcus sprit!! man blev bara liiiiite full!! haha roligt värre!

En annan grej är att jag har slutat bita på naglarna!!! Wiiiiieee! hahah! Så dom växer nu i full fartjaa... vad mer ska jag berätta. Jo ajg ahr varit och shoppat. denna gången så vandrade jag i malmö i vita trosor med syrran. Men tyvrr vet ajg inte vilken färg hon hade på sina... men dom var säkert fina

                    

nu, över till en weird/pinsam händelse. Jag och familjen var på semester på Madera. Jag tor jag var 5-6 år gammal. Och jag skaffade två nya kompisar som var systrar som vänner. Dom kom från tyskland. Först kommunicerade vi med kroppen. Senare började jag lyssna på hur dom pratade ohc sådär jaa... Sen efter en dag lyssnande när systrarna pratade mellan sig så skulle jag såklart pröva på att snacka tyska.... Ja... jag började prata på "lahsdifhoiadngjnikdhoadhfhjgf" lät det ungefär. Och det roliga med hela historien var ju att dom trodde att det var svenska, att det var så VI pratade. Så dom pratade på och försökte kommunicera med språk och kroppen. Och då trodde ju jag att jag snackade sheta bra tyska... sååå. jaa det kan man skratta om nu i dagarna. Det där kallar jag min tysk-händelse.

Vi hörs! pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0