nyyfikeen!

bara jag som är nyfiken på vad det är ylva håller på med just nu elr?;) du får nog lov att berätta det för oss;)
haha varför är ylvas nipple styva? ett mysterium, hennes nipples brukar inte bli styva så lätt, jämfört med mina som typ CHICHInG! så fort man petar på de, hahah1 vilket va tyr idag, hade min bode som är genomskinskinlig melllan boobsen, och ja, blickar fick jag men va fan? jag har smp bröst så de är okej att jag klär mig så, blir inte sluttigt. många tyckte att den var gryymt snygg oxå!:D haha tvekad elite när jag satt på mig den imorse vad den skulle få för ressension. hahah men gick bra;) sen va de en kille som ba

-måste ba säga att din tröja är sjukt snygg! bara tvungen att säga de inna jag exploderar..

man ba haha1 undrar varf.r du tkr de? haha men iaf x) eftersom jag hade tight åtsittande body o ingen tröja är de bra med snabb styva nuppels! hiihi:]

finns bilder på den lite längre ner i bloggen fel data så kunde inte ladda upp de igen!

bajs kiss och arsel kuk.<3

Kommentarer
Postat av: maja

sv: jamen precis, galet fin! ja, bara att fixa och trixa lite själv, för 99:- är det ju helt klart värt det :)

2009-09-01 @ 17:12:57
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0