pride

hej allihoppa det är coca ;)
det var jätte kul tyckte jag . vi hade kommit hem från landet så alla var jätte trötta och mamma orkade inte laga mat XD
så jag o mamma skulle gå net till en liten kina kiosk som vi har där nere och när vi kom dit så var det fullproppat med folk över allt ( homosexulella) för pride festivallen hade tydligen precis slutat . det var roligt att se på dem det var en transa med rullator och en kille som hade kort kort kjor på¨sig så man såg hela röven typ ( det var inte så roligt... ) plus så hade kinakiosken stängt så vi skulle till pizzerian ist . jag höll på att svimma asså GUUUUUD vad det staaaaank . jag o mamma skulle gå över gata då komm en gubbe för bi och han stank svett det luktade så äck ligt så att jag börgade hodta jag höll på¨att d$ööö..
när vi gick hemm så såg jag min dröm prins asså han va så undet braa hehe
jag ba stanade till när jaga såg han men jag ba skit jag måste berhäska mig så jag bösga de gå igen + tt mamma var där så jag kunde inte bara stå där å dröma mig bort ..XD
men nu måste jag gåå jag ska träffa den underbara astrid nuu pus o kram skum banan /louiswe hälsar:)
det var typ så mycket folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0