"sjunga"/congratz

efter stan mötte jag karin, vi stack hem till de och hjälpte anders flytta in massa grejer i hans nya lägenhet,
öägenheten var fin,:) lagom! jag och karin ställde oss och sjöng i köket!XD karin på stämmor och jag.. på något!
hahaha min sångröst är något alldeles specielt.. underbar och ljuvlig att lyssna på! som en godnatt visa att somna till!
HA HA HA

jag vill me bo i en egenlägenhet! haha jätte avundsjuk! haha x)

sen också.
Grattis bror min till jägarexamen och för att du har skjutit ditt första rådjur. grattis!!!
(han tyckte inte att jagverkade så speciellt över engagerad för hans skull) konstigt. inget som delar mitt intresse.
haha men grattis broder.



charmerande bild på bror för x antal år sen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0