sov rekord!:O

oh herregud, har haft mitt sov rekord på ett väldigt bra tag nu. har typ inte kunnat sova till senast 9.men imorse vakna jag 10:10 !! hahah:O WOW. fast jag vaknade iof typ 8,a och sen somna om i intervaller. haha och sen så gav jag upp 10 över 10

haha gick fajtiskt och la mig skapligt tidigt. eller efter jag kom hem från coldplay. alltså typ 12. fast sen var de någon som busringde och låtsades vara den här scary movies grejen, "7 days" haha och de roliga var att man hörde de andra i bakrunden som viskade till den andre va den skulle säga x) haha jag gillar bus rigningar:D eler iaf om de är nödvändiga bus ringningar. inet typ hej jag heter lars vill du bli min kompis? sånna är ju bara tråkiga. för jagbrukar driva tillbaka:D och få dom att lägga på ist för jag ^^ i de här fallet behövde jag bara fråga om telefon sex och alla börja as garva och la på. hahha kanske vet vem de var, kanske inte. haha sen vare en tönt som börja smsa mig typ 2 på natten -.- och jag vaknade av mig själv typ precis några sekunder innan de kom:P (jag har speciell konection med min mobil!) haha

och idag måste jag köpa en massa skol bajs grejer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0