sur mulen,/L

japP! a men då sitter man här då! fan jävla kuk djävuls piss åsnerööv!:O seriöst, de är bajs idag, jag är skit sur.
min mobil har dött. min laddare är uppe i sthlm, jag är ensam hemma, ingen tilgång till transport bajspiss. idag var sista jobbdagen, sjukt tråkigt. kommer sakna de som fan! mina ben är fula och täckta av mpla färg som inte går bort, vilket resten av min kropp för den deen också är, jag ville träffa oskar idag eftersom jag åker imorn til stan igen, men ja! de går ju suveränt eller  vad? nu när jag äntligen kan snytla internet av mina grannar ige är han inte ens inne!! :OJAG HAR INTE ENS ONYTTIGHETER HEMMA! och jag har inte fått min lön(får den imorn) så jag kan inte sitta hemma och beundra den, nänä, plus så har pappa slarvat bort blocket med mina arbetstider:) ja va kul. jag skakar av ilska och irritation, plus, de är stockholms blodbad just nu som underlättar de hela de med! OCH jag har bara min mammas OVERsize tamponger kvar! inte kan jag åka o köpa nya nänä, för pengar har man ju inte fått för den delen heller! skit korv.

jag blev sur. satt på radion blev ännu surare för att jag inte sjöng bra. så jag bakade maränger ist, ända fulla ingrediensern avi hade hemma, ägg och socker.. wieee.. fast, dom är säkert brända nu också. HAHA lyckad dag!(A) JÄVLAR!!!
nu börjar de regna,, och åska. ba helt PAPOFF! fuck, hoppas inte datorn förstörs på vägen in x)

såå, tjarå ska typ gå och käka upp min hand eller något, bajs i stjääärteen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0