tårar / Ylva

Tjenare alla som läser detta inlägg!

Igår så fällde faktiskt ngra tårar från mina ögon. Då jag tänkte på mallorca och mina gamla kompisar där ifrån. Jag tror att jag kanske hinner hälsa på dom innan jag börjar skolan, hoppas det! haha. Så blir jag JÄTTE brun innan skolstarten! MOAHAHAHA!!

Jag vill också säga tack till coca som har lagt in ett fin inlägg om pride. Hade fan velat vara där och se på alla homosexuella och transvestiter(stavning???) Och coca kanske också behöver kolla lite på sin stavning i sitt inlägg. heheh...

Idag har jag legat och sooooolat ganska länge, hehe. Och jag har blivit ngra nyanser brunare, som vix säger.Eller ja... om jag ska vara helt ärlig så... är jag ngra nyaser rödare. Men det kommer bli brunt imorgon, hoppas jag.... FÖR IMORGON så kommer Marcus Bile ner från stockholm. Förlåt igen för att du måste nämnas i denna fins blogg! haha. Så först ska jag in till stan och skriva ut tre fiiina bilder på mig och frida när vi har gjort kropps-målning. Några kanske inte vet vad det r. Men då målar man kroppen och sen gör man bilder. Som sedan ska upp på min vägg :D:D Sen ska jag hämta lille marcus på Centralen i Malmö.

På tal om solning. Varför ska man vara brun egentligen? Varför kan det inte vara mode med vit hy?  Det skulle vara sååå mycket lättare. Då hade man ju sluppit att ligga och sola heeeela tiden. Plus att man måste sola mycket längre här i Sverige än på Mallorca.... Jobbigt värre! Hade varit mycket lättare att bo i Kina, där de sminkar sig HELT vita i hela fejjan. hahaha! Men sen kan det bara vara skönt att sola. Faktiskt! heheh... så jag vet itne rikgtigt vad jag tycker om solning....
Vad tycker ni om solning? komentera gära er åsikt. haha!

Nuuuu luktar det grillning pågång ute i trädgården så ska dra ut dit nu.
Puss på er mina stammisar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0