variationa kväll!

igår va verkligen en variatons kväll. först typ klass träff med gammla klassen, fast belv inte riktigt klass träff eftersom
mkt olikt random ppl kom. vi satt på djurgården och typ käka lite onyttigheter och bara umgicks typ. trevligt trevligt:)

sen vid 8 stack jag och träffa agnes vid vitan var väl trevligt men lite uppdelat då och då eftersom dom som ville blaaeeeeza stack vi väg helatin haha, det var en underbar liten kille som hade chips som jag fick festa på. mjehehehe:]

sen så ringde johan och sa att han var på samma fest som YLVA(!!) hömhöm *morr* hahahah så stack vi till östermalmkidzens party vilket ja,, var ganska.. jag och agnes blev ganska besvikna,
varför lägger inte alla ungar med massa pengar dom på mkt mkt sprit ist för typ godis oc cips??
haha kändes lite som ett kalas när vi kom in, de fanns stora skålar med ostbågar chips o godis och COCOSBOLLAR!XD hahaha asso sick!? fast jag klagar inte:] höhö dom var hur goda som helst:] ihihihihihihi lite konstigt bara,,? haha och ja, de hade säkert varrt ännu mer party om inte lägenheten vart så sjuk stor så de blev så utspritt? de var lix ganska många där men lägenheten blev ändå inte fylld x) fast jag, ylva och agnes lyckades på alla blickar på oss ändå. för vi var de ända inte pinsmala översminkade tjejer med rakt platt  hår och skyhöga klackar! haha
och när jag och agnes satte oss och pluppa med musiken, oj blickarna bräände i ryggenXD haha fast de va kul(A) agnes satt och va hm.. lite elak mot kidzen(A) haha jag typ satt och skratta(A) sen när vi inte fick ut så mkt mer av festen och bestämt oss för att vi INTE skulle sno med oss en skål ostbågar så ddrog vi hem till agnes och sov. haha de var myspys:]





Kommentarer
Postat av: EMMA

Fin blogg =)

2009-08-18 @ 13:14:06
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0