weird chill-kväll / Ylva

God kväll alla fina stammisar! Idag har jag vaknat vid 12 tiden, sen ringde käääääära Amanda, mitt i frukosten, föresten så åt jag flingor med yorgurt och så drack jag ett glas juice (stavning??) Iallafall, åter till amandas fina samtal. Hon undrade om jag ville följa med på en promenix med hennes lilla hund, som faktiskt BET mig i ansiktet, jävl fuckin´ dumma hund! Men eftersom jag tycker om amanda sååååå mkt så följde jag med. Efter det så stannade vi hemma hos henne. Vi solade i våra fiiiiiinaste underkläder (NOOOT) jag hade jul-trosor på mig, passande till denna fina årstid.
Sen kollade vi på tv och bla bla bla... Ni vill nog inte höra riktigt mer om den dagen, lite tråkig sen. Men sen så HJÄLPTE JAG PAPPA I KÖKET. Det är ett under!!!! KORS I TAKET. japp, ni som inte känner mig så bra, så ska ni veta att jag är vldigt kass i köket. Sen käkade vi.. och ja.
Sen ringde Amanda IGEEEEEN. Hon älskar mig föööör mycket alltså. hahahah!
Så jag stack hem till henne igen. där fanns bl.a. diana, som kommit hem från stockholm, alicia, josefin och denise.
Denise och ajg hade en underbar stund tms, då jag prktiskt taget låg med mitt huvud mellan hennes ben, och min kind var väldigt nära hennes, eerhm....

Ja, slut på händelser om dagen, dags för lite om dagens funderingar!!!

Ja,hhhmm. sex. Det louise och jag kanske pratar om MEST! om vi tar bort nipples då. Och ja... vi alla kanske borde tänka mer på det Johan Glans sa, notis: jag är hans äkta fan. Men vi återgår till det han sa. Jo att vi borde tänka mer som djuren nr det jäller sex. Att vi inte borde bry oss så mycket och att vi inte borde ångra. Eller ja kanske inte, för då kanske det hade blivit översvämning av små skitungar. Fast för kondom bolagen kasnke det skulle gått SKITBRA!
ja man vet aldrig förän man börjar agera.
Men jag rä skittrött och ska nog lägga mig nu.

Ha det bra, hehe börjar snart älska mina stammisar, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0