ache ache!

ylva... du e pinsam....

aja håller utkik i brvlådan efter paketet då;D muahaha!

och ja, min gumpi e de föt tillfället inge fel på. nu är det mina händer,
har jobbat idag och mina händer är döda, kan knapp skriva på datorn för de bara värker i fingrarna!
auch auch synd om miiiG! tyck de nu ja!;D

jupp, jobar som sagt, fett tråkigt.... men ger pengar;D och fula överväldiga muskler-.-
japp! kan jag skylla på något om jag väger lite mycket!
- de e mina överväldiga muskler;D mjahahah!(A)

btw drömde jag en cepe dröm... jobbig dröm. en riktig nedrans jävla bajs dröm som jag skiter ner med alla hål jag har!

aj whateva, karinkarin kommer hem till mig snart:] så jag orkar inte lägga ner min själ i detta inlägget som jag gör i alla de andra underbara inlägg(A) plus de är kallt ute..(A) (enda stället med internet u see;D) hahah! vad ska man göra ute på landet lix???(A)

juste! ehm idag är mina trosor extremt sexiga, så hör noga nu här och försök föreställa er,,
de är gråa med en rosa stjärna där de ståt USA! i;D;D;D;D; o så är de lite glitter med, wooow! se hur kåt fu blev? ooja!

aj min fot har somnat, får se hur de går att gå tbx in i huset,
för er som inte vet är mina ben väldigt ofunktionella, de bestämmer sig för att lägga av ibland, då ramlar jag:] haha ännu värre när benen somnat!

bajsibajsi!!

Kommentarer
Postat av: Tigern

Ni är helt otroliga, det vet ni va ?:P

2009-07-30 @ 20:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0