Ensamma små kycklingar

Godmorgon gott folk!
Japp nu är vi splittrade men vi träffas väll snart igen, eller hur mina små gröngödlingar(vettifan vad det är för ngt, men men)
Idag ska jag sola igen, vet inte om min syster hankar på som på en moped. Måste ju se liiite brun ut nu innan min kära Amanda kommer hem från mallorca. Men det kommer inte gå såååå bra för att hon kommer tillbaka IDAG!
Hon sa att hon inte kommer att vara brun när hon kom tillbaka, och jag ba SAY WHAT?!   klart hon kommeR!!
Jag har också pratat med Marcus Bile idag. Förlåt marcus, nu måste du OCKSÅ vara nämnd i denna fiiiina blogg!!! Han rignde och väckte mig, men det blir ju bara en revange från när jag väckte honom. HAHA!!!

Vet inte med vem som jag ska prata med om mina nipples idag :(:( Det börjar fan snart bli mitt favvo ämne att prata om! haha... blivit smittad av louise och caroline!!
Jag tror att jag ska in till malmö snart igen för att köpra en present till en fin liten flicka som ska ha fest på fredag, ni får höra mer sjuka saker om den senare! Men jag tror att när jag är inne i Malmö ska jag till porr äffaren "Ylva Franzén" för att köpa mina låtsas nipples!! Kanske köpa två och skicka ett par till louise i stockholm. Som en SEN SEN SEN fördelsedags present kanske??? haha!!


louise, önskas ett par sådana här???

vi hörs våra fina stammisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0