fitt-skraparn

jupp! vi har cyklat! och... 2 bokstäver. A J !! haha ylvas röda cykel är cepe. halva sitsen is gone!:O så man skrapar fan av hela jävla fittefan när man cyklar! efter varje lixom pedal ner tryckning, auch auch auch auch. haha! ja så gillar man de verkligen ROUGH ROUGH bör man testa den cykeln.. GR!

juste! vi cykla till video butiken. och därmed ska jag på tal om ingenting medela att coolingen louise (jag) lärde mig cykla utan händer. och sh! jag vet att du är avundsjuk så sh.
men ylva ville se en skräckis, suresure, me love skräckisarr! :] så tog vi en klashy liten THE UNBORN! hahaha x)
cykla hem och för en gångs skull blev jag ramad!;O men de gjorde ont meds benen hängande så jag satte upp de som en groda:] ihhihihihihhhihihihi fanns en påkörd sådan på vägen!:O

r.i.p grodis.. (kreativt namn,, ja)

haha filmen va cepe. såg lite B ut men aja fast sen kom ylvas päron och klaga massa på att vi inte fick kolla på filmen för att ylva aldrig skulle kunna sova då XD (ylva är EXTREMT känslig för skräckfilmer) så efter mycket tjat stängde vi av filmen till slut... haha slöseri på pengar jö!:O
så skulle vi kolla på en annan film:] jag ville se landet för länge sedan(AA) lillefot e het:]
MEN hahhhahahahhahahahhahah vi fick inte kolla på heta lillefot heller!!!!? den filmen tyckte hennes päron var för barnsligXD oj guud va jag garva, kissa nästan på mig var tvungen att springa på toa(A) haha.

vi fick alltså inte kolla på skräckis för de var för läskigt, och vi fick inte kolla på landet för länge sedan för de var för barnsligt!?XD så vi fick alltså inte kolla på de filmerna vi ville(A) till slut bestämde de att filmen vi ville se på va nån You stupid man. one word. SKUM. helt fucking skum XD!

men! whaevva! vi ska ut för ett naken dopp i skånska havet! seeyaa! ;D

  
obs. kolla kolla ylvas typ nipple:D:D fast egentligen inte, men vi kan låtsas:]

och jagblev kåt och satte på cyklen, mhm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0