loouisee

tjo, louise.
ehm, jag ska alltså berätta lite om mig själv? :] hm..
jag har bh storleken 70A, alltså små bröst:D vilket jag gillar! me likey veru muchy muchy, mjuka fasta små jävlar! muaha!
juste! jag har med bott på mallorca! där jag träffa ylva! :D men jag bor i sthlm. ( mkt coolare är jag alltså)  ;D
fast vi sitter ihop som lika mkt som min fitta och mina fingrar gör:] Hahahahahahaha oj barn ovänligt blev det nu också!
aja moving on. hm, vad vill ni mer veta om mig? mina trösoor är rosa idag:) och be står honey bunny :*

tillbaka till talet om mina bröst. (märker ni att jag gillar dom elr`?) ja de gör jag:D mina leksaker som alltid finns till hands^^ ylva och jag har de gemensamt. tar jag inte på mina egna finns hennes till hands:D haha. juste. men de jag ville informera er om är att det faktiskt tillomed är döpta..  till nypon och knoppen. nyponknoppen i ett kompleterat sammanhang. högra är nypon eftersom han är lite större än knoppen :] (notis* mina bröst är en han)
funderar också på attt döpa min klitoris.. fast de kan vi ta senare. om ni orkar förslagtera namn. muaha
orkar inte skriva mer om mig nu. mina tå naglar är röda. kiss























pluupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0