malmö med galning / Ylva

Hallå där, köp gärna lingönbär! jaaa, det är typ gott, och det rimmade. sååå. haha!

Idag har jag gått i malmö med mina fina blåa trosor och inne finns min erhm... som ligger tryggt! haha. Men hygienister och sånna människor säger att man borde sova utan trosor för då får man inte lika myket sjukdomar. men jag, jag hade dom på innei  stan iallfall. Jag var där inne med Vixvax, Amanda och Alexander. Jag skulle köpa present till fin Alicia som ska ha fest ikväll!!! kuuul ska det bli, foton kommer imon antagligen och sjuka saker kommer att vara skrivna här på denna blogg.
Vi träffade en shit schysst tant(stavning) hade fan kunnat tänka mig ha henne som en ball kompis. Men vågade inte fråga henne om hennes nummer. Hon skulle kanske trott att jag bara ville att hon skulle bli min langare, men det ville jag inte. Bara som kompis.
Jag letade efter en hatt för det är jätte snyggt med mina NYA FRISSA som ni kanske har sett när vi spalde Wii
ser iallfall ut såhär
  

notis, amanda ä rocksåmed på bild, nyduschat, det förklarar hennes FIIIINA utseende!


Jadu, louise hurhur går det där uppe själv på landet, har du dött eller kissatpå dig än?? Eller du kanske tillochmed har hunnit pröva på pullning med tigerbalsam---> mys pys på det!

Nu ska jag ta på mig bh och andra kläder, trosorna har jag redan på mig :) trevlig information??
puss nuss knuss plufss....osv.


Kommentarer
Postat av: Jonna

jättefint !!! :O var har du klippt dig och hur mycket kostade det?

2009-08-01 @ 22:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0