nudist nudist :]

vi har precis neckad oss! :D :D :D
wiee wiee!
jag ylva och caroline (min tvilling)
vi gick necka under morgonrocken ner till stranden under den kyliga kvölls kvisten :]
satte ochh i ylvas ehm,, strandstuga? badhytt? haha och drack oboy mestadels nakna^^
härligt i'll say:D borde bli vanligare bland människor tycker ja!
sen sprang vi ut ut UUT i havet :D ice coold ;D och alla vet vad de innebär? ja.
fina styva bröstvårtor:D
de värsta är ju att de är något så jävla långgrunt i havet i skåne som man får ju springa långt som satans
för att komma de minsta med överkroppen under vattnet!
sen rusa vi tillbaka för att dricka mer oboy (;
ja och jag flasha lite mkt kött för förbi paserande mäniskor:)
står typ naken på ehm, plattformen och ba.
-ylvaa? är det där människor?
och svar ja, det var det också :] kul för dom
nu är vi tillbaka. vi ska duscha alla 3, tsm ja. kul
undrar om vi jag/vi avskräcker nån stackare med våran blyghet och ogalenhet? :D

bueess 


juste! eftersom  jag är is kåne hos ylva har jag inte med sladden till cameran, så inga bilder idag. laterlater(:

 //loouiisee

fast ni får en bild som är ganska lik oss ändå ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0