ont i gumpen:]

shit va några timmars bilåkning kan göra mot din söta lilla tushie! min rumpa känns helt jävla till plattad och missbrukad.. haha(A) får masera upp den lite igen :] fast vi gjorde ett litet stopp i norrköping iaf! då träffa jag två söta små pojkar och vi.. ehmm....? satt bara, haha exakt de vi gjorde. vi satt! sen in i bilen igen för att sitta ÄNNU mer! och jag lovar er! jag kan VARENDA jääävla låt på rim fm nu utantill!;D testa mig om ni vågar! hahahah förlåt coca och fader som fått stå ut med mig i 5 timmar då jag sjunger och gormar och tar inte hänsyn till att ni är tvungna att lyssna på'et! (: hihi!

and i'll be loney for now on........ jag ska stanna kvar ensam hr nere:( (landet) för att resten av familjen åker upp till stan, 
men jag jobbar och får fula överväldiga muskler så jag kan inte åka upp.. fast tycker de ska vara skönt att vara själv :)
skönare ifall faktumet inte var att mintt landställe ligger typ 5km från civilisationen x) fast! ja har en cykel! och den är guuul.
killcykel så ramlar jag och får stången mellan benen lär de bli skönt:) coca fick ett fet jäva blåmärke på fittan senast de hände henneXD muahah! plus att de ligger en sju precis vi huset och sen finns en massa skog, och min granne har flyttat så jag har hela huset för mig sjääälv... ekooo. ekkoo.... jag ka skricka hur högt jag vill ingen kommer  ändå höra.. om de paserar förbi en mördare de vll säga:) fast nu ska vi ju se de possetiva!:D jag kan pulla och stöna huuuuuur högt jag vill utan att bekymra sig för att ån ska rusa in i rummet och ba huhuuhuhuhu????? haha defenetly a pro there. 

fast tråkigt själv, har behov av att alltid hopparunt och spralla, men jag har karin med så får pallra mig in till civilisationen och ta för mig henes sällskap:)  så får hon dras med en sällskaps sjuk sprallig louise;D

men!!!!!!! ni som har mitt nr..;) RING FÖR I HELVETE och förhidra att jag pissar på mig av rädsla under kvälarna/Nättera:O
pussipussi!


ps, ylva! hell yeah i want thoes super nipples!:O även fast jag kaanske inte behöver de lika mkt;) höh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0