så här såg malmö ut.

SHIT, sjukt mycket hände? hahaha elr kanske inget, men mkt bara för att de var vi xD maha

bussen typ krocka nästan och en tant flög i bussen ba ramla som en banan

detta ska alltså föreställa henne inne på bussen, men de ser ni ju alla tack vare mina förtjusande paint skillz.



sen har vi då denna mannen, riktig tuffing, men han ignorerade oss vilket gjorde mig lessen i tummen..
men han var ju ganska cool. körde enmans teater om att han inte fick träffa sin flickvän, sen körde han sin miachel jacksson wannabe, men klädsel blandning av cruela devil. cool sa jag ju;D




















fast jag tycker att hans ko, som för mallorcabor väcker enorma minnen, var mycket coolare.


sen var det en brud som ahde målat sig vit och hade en svart måne i ansiktet, no pic on that thouh. fast..

vi fick bild på den ur coola tjejen som ptrand runt o stora jävla byxor och bikini överdel och körde lite shaky shaky, med blått håt. men berom till henne. tkr jag. modig. verkade som hon gillade destruktivt sex med för hennes rygg var lite:) fin.




lyckliga jag har hängt runt med dessa snygga unga damer hela dagen! woooooiiow:D avundsjuk du är ja?:D
raawr i'll say;D
  sen så ehm, försökte jag byta body till body, men jag orkade inte ställa mig i kö till provhytt
                                  så de blev att flasha lite kött för alla igen :]







Kommentarer
Postat av: D

sexig banan ;)

fan va långt ditt hår har blivit louise :O

2009-07-27 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0