spliting?

okej, måste medela, vårt naked dopp blev lite fail. vi gick hela vägen ner till stranden iaf(A) haaha, men sen visade det sig vara massa skit tong och äckel i vattnet så då sket vi e de. doppade fötterna iaf......(A)
men för att kompensera gick vi topples hem mellan kära villa områderna ;D hiih(A)


och har en dyster nyhet.. jag och coca åker hem imorgon, eller till landet, så vi åker ifrån kära skåne, kära ylva...
men vi ska försöka blogga tsm ändå från olika håll;D får ni höra cepe saker från sthlm och skåne samtiigt, ye!
min söta vän astrid kommer antagligen och hälsar på mig på landet och eftersom att hon ungefär typ är lika blyg och oskuldsfull som jag? kommer ni inte få slut på cepe händelser iaf;D altt blir ju vad man göre till, och vi gillar att vara extrema :] men.... cut cut cut på att skiljas från ylva.. kommer sakna dig hun. nästa sthlm?;D
puss och slick i analen;D (hälsningfram av denise) haha!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0