svarta trosor

Heli halå allihopa. Min tros outfit idag är svart. Tänkte att ngn ville veta. Iallfall louise...;) rawr!

Jag tycker faktiskt lite synd om louise gump, så caroliiine, se till att mjuka upp den igen, eller kanske Oskar??? who knows, who knooows!

haha när jag väl har skaffat mitt fucking telenor som ALDRIG kommer tyyyyp. kommer det verka som om du inte är ensam gumman lilla!
Just nu sitter jag hos Amanda och hon läser ur en bok där de blir knullade i alla hål, eller ja, kanske inte i öron och näsa. men i nästan alla då. Låter lite hemskt.... man vill inte vara dom tjejerna... mmh mmh mmmmh (NOT) hahah!
Jag cyklade hit med stövlar och jacka men nu är det fint väder, så jag kommer se liiiite knasig ut under hemgången. But who cares?? i don´t! haha

Okej louise, om du ser ett lite större paket där det kommer vara ritat två tjejor med feta nipples, så är det mitt paket som kommer skickat!! Så får vi gå på stan med dom och se vilka blickar som leder in och vart ögonen drar siiiiig!! hahaha!

vi hörs gumman pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0