change of tema

åh härliga dusch! känns som jag har fått kamma ut hela skogen ur de! haha(A)

lasses fest var sjukt kul! föörst va de liite akward. eftersom vi var typ några år yngre än alla andra! haha
men sen släppte de som tur va! och vissa fattade inte ens att vi var yngra o typ ba va jobbar du med? man ba hehe(A) precis börjat i gymnasiet(A) och du har precis slutat! haha sjukt kul var de:D och några bekanta ansikten iaf:)

temat på festen var "bli full!" de temat ändrades sen till "pricka hinken!" haha, ja de spårade något liiitet mot slutet där. haha typ ALLA spydde! ink. jag och agnes. fast jag märktes nog inte så mkt eftersom jag sprang ut och gömde mig då jag gjorde de. hahaha sen somnade jag på trottoaren. twice! och deras grannar kom ut o ba är hon död. hahaha men den gången så sov agnes med mig och coca satt o kolla påx) och jag förstår eran reaktion på spykalas att de bara måste vart skabb, och ja de va skabb men de va sjukt kul skabb!:D hahah går inte att förklara, de var inge lixom fjortis fylla drick tills du spyr och deckar utan alla bara spydde x) och de va sjukt kul.

sen somade jag på bussen med. haha och när jag vakna så ba vart är vi? haha vi hade hamnat i slussen så då åkte vi hem. kom väl hem lite senare än halv fyra. och de var sjukt pinsamt för jag hade gömt en halv cigg i min tröja, men hade ingen bh så jag trodde att jag tappat den för länge sen, men de hade jag inte och självklart ska jag tappa den i agnes badrum så att hennes fader ska komma och hitta den dagen efter!:) självklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0