INSPARK!!!!!!

japp igår var det inspark dårå.... SHEEEEETA kul!!!!! lite läskigt när man fick sirap, mjöl, jorgubbs sylt, senap, ketchup, diskmedel, cider, vokda, öl, råa fina små ägg..... ja... det var iallfall kul.
det fanns iallfall olika stationer och det äckligaste var nog..... att skicka rått ägg med varandra i munnen och en sill bit. (Det är chill marcus.... jag skickade bara till tjejer) Sen såg vi inte så mysiga ut när vi skulle hem.. men jag fick en jätte smart ide!!!! jag gick och duschade på ett badhus nära där vi var. sen så hittade jag en svart sopis säck(tom såklart) , så jag gjorde en klääning av den sopisen(bidl kommer när jag kommit hem från skolan)
kuuul var det att åka hem i bussen med ENDAST med plastpåse på kroppen och bland andra som hade bajs på HELA kroppen hahahah!!!
men jag vet inte om man såg mina nipples när jag hade säcken på mig för den blev större och större för varje rörelse.
men nu har jag lektion så jag msåte dra, tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0