runkash!

seriöst hahah snacka med ingen mindre än ferrebror. förlåt att jag viker ut dig så här men haha tvungen att publiceras!  hm han förklarade för mig att han var jätte kåt för att han inte runkat på 6 dagar.
jagh frågar varför han inte gjort de?
då svarar han att de är för att hans dator har pajat och han använder sin faders bärbara!

med andra ord. han kan inte kolla på porr.

hahahahahhaha VARFÖR kan man inte runka ändå! fantasi måste man kunna använda sig utav x)
jag kollar inte direkt på porr lix, klarar mig rätt bra iaf!

men, så här är de tydligen. han runkar typ 7 ggr om dagen, kollar han inte på porr blir han inte lika tillfredställd och fortsätter alltså att vara riktigt kåt. därför behöver han porr så han kan få ner kåthumöret. haha! ere så?X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0